Dit jaarlijkse overgangskamp van primair naar voortgezet onderwijs was weer een hoogtepunt voor onze leerlingen. We hebben twee dagen lang in het bos gespeeld, geleerd hutten te bouwen en we hebben onze eigen maaltijd gemaakt op het houtvuur. Ook de Bonte Avond ontbrak deze keer weer niet.
Wij  willen alle begeleiders, docenten en Emy Bosch hartelijk danken voor hun tijd en hulp bij deze reizen en zijn trots op onze leerlingen die er mede voor gezorgd hebben dat het gezellige en mooie reizen waren!

Ik wens alle families en leerlingen een fijne herfstvakantie.

Met vriendelijke groet,

Monique Frippiat
Ce camp annuel de transition du primaire au secondaire a été un autre temps fort pour nos élèves. Nous avons joué dans les bois pendant deux jours, appris à construire des huttes et fait notre propre repas sur le feu de bois. La Bonte Avond était également présente cette fois.
Nous tenons à remercier tous les superviseurs, les enseignants et Emy Bosch pour leur temps et leur aide lors de ces voyages et sommes fiers de nos élèves qui ont contribué à faire en sorte que les voyages soient agréables et beaux !

Je souhaite à toutes les familles et à tous les étudiants de bonnes vacances d'automne.

Cordialement,

Monique Frippiat